Ξεκίνησε και συνεχίζει να τρέχει το νέο πρόγραμμα που αφορά εξαγωγικές επιχειρήσεις. Πιο συγκεκριμένα, σκοπός της Δράσης είναι η υποστήριξη των πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων εξαγωγικών μεταποιητικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, για την ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας των παραγόμενων προϊόντων τους, μέσω της συμμετοχής τους σε εμπορικές εκθέσεις που διοργανώνονται στην ΕΕ και σε τρίτες χώρες.

Η συμμετοχή των εξαγωγικών μεταποιητικών επιχειρήσεων σε εκθέσεις αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για α) την προβολή των προϊόντων τους στις διεθνείς αγορές, β) την αύξηση των πιθανοτήτων σύναψης επιχειρηματικών συνεργασιών, γ) την αύξηση των πωλήσεων και δ) την ενίσχυση του επιχειρηματικού τους προφίλ σε διεθνές επίπεδο.
– Ποιες επιχειρήσεις έχουν δικαίωμα να υποβάλλουν αίτηση χρηματοδότησης;

Δικαιούχοι της δράσης είναι πολύ Μικρές, Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις, οι οποίες πριν την ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής της αίτησης  χρηματοδότησης

  • έχουν κλείσει τουλάχιστον μία (1) διαχειριστική χρήση δωδεκάμηνης διάρκειας
  • διαθέτουν επιλέξιμους Κωδικούς Αριθμούς Δραστηριότητας οι οποίοι αφορούν σε προϊόντα που επιθυμούν να προωθήσουν μέσω της συμμετοχής τους στις εμπορικές εκθέσεις
  • παράγουν/μεταποιούν ήδη τα ανωτέρω προϊόντα
  • αναπτύσσουν ήδη εξαγωγική δραστηριότητα και ποσοστό τουλάχιστον 2% του ετήσιου κύκλου εργασιών προέρχεται από εξαγωγές προϊόντων που παράγουν/μεταποιούν.

– Ποιοι τομείς δραστηριότητας επιχορηγούνται (επιλέξιμοι τομείς δραστηριότητας); 

Τα επενδυτικά σχέδια που θα χρηματοδοτηθούν, θα αφορούν στους ακόλουθους στρατηγικούς τομείς προτεραιότητας:
  • Αγροδιατροφή / Βιομηχανία Τροφίμων
  • Πολιτιστικές και Δημιουργικές Βιομηχανίες (ΠΔΒ)
  • Υλικά / Κατασκευές
  • Ενέργεια
  • Περιβάλλον
  • Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνίας ΤΠΕ
  • Υγεία
  • Φάρμακα

– Ποιες δαπάνες επιχορηγούνται και σε τι ποσοστό (επιλέξιμες δαπάνες); 

Οι επιλέξιμες δαπάνες είναι οι ακόλουθες:

  1. Συμμετοχή σε Εμπορικές Εκθέσεις εκτός Ελληνικής Επικράτειας και πιο συγκεκριμένα:
    • Κόστος συμμετοχής και κόστος καταχώρισης/εγγραφής στον κατάλογο της Έκθεσης
    • Έξοδα μετακίνησης και διαμονής των εκπροσώπων της επιχείρησης που θα συμμετέχουν σε κάθε εμπορική έκθεση (μέχρι 4)
    • Ενοίκιο περιπτέρου, κόστος κατασκευής/διαμόρφωσης αυτού και ενοικίαση απαιτούμενου εξοπλισμού π.χ. οπτικοακουστικός εξοπλισμός για τις ανάγκες προβολής
    • Κόστος αποστολής και επιστροφής των εκθεμάτων (συμπεριλαμβανομένου και του κόστους ασφάλισης αυτών)
    • Αμοιβές εξειδικευμένων εξωτερικών συνεργατών απαραίτητων για τη διαχείριση/λειτουργία του περιπτέρου (πχ Διερμηνέας, Φύλακας περιπτέρου κλπ). Το κόστος των αμοιβών αυτών συνολικά δεν μπορεί να υπερβαίνει ως ποσοστό το 20% της εγκεκριμένης κατά την ένταξη συνολικής δαπάνης για κάθε έκθεση.
    • Κόστος σχεδιασμού και μετάφρασης φυλλαδίου/ων (πληροφορικού εντύπου). Τα ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ εντύπων (μακέτες) πρέπει να είναι τουλάχιστον δίγλωσσα (όχι απαραίτητα στο ίδιο έντυπο) και το συνολικό επιλέξιμο κόστος σχεδιασμού δεν μπορεί να υπερβαίνει το ποσό των 1.000€ ανά ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ εντύπου.
  2. Διαχείριση και Παρακολούθηση υλοποίησης του έργου. Επιλέξιμες είναι οι δαπάνες παροχής υπηρεσιών παρακολούθησης και διαχείρισης της υλοποίησης σύμφωνα με το Άρθρο 18 του Γενικού Απαλλακτικού Κανονισμού 651/2014 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
  • Να αφορούν στο χρονικό διάστημα από τηνυποβολή της αίτησης χρηματοδότησης και μέχρι την ολοκλήρωση του έργου δεν αποτελούν συνεχή ή περιοδική δραστηριότητα ούτε συνδέονται με τις συνήθεις λειτουργικές δαπάνες της επιχείρησης, όπως π.χ. τακτικές υπηρεσίες παροχής φορολογικών και νομικών συμβουλών ή διαφημιστικές υπηρεσίες.
  • Πιθανές δαπάνες διαμονής, μετακίνησης και λοιπές δαπάνες ταξιδιών των συμβούλων περιλαμβάνονται στη συνολική αμοιβή τους και δεν είναι επιλέξιμες ως διακριτές δαπάνες.

Κάθε δυνητικός δικαιούχος δύναται να υποβάλει Αίτηση Χρηματοδότησης προϋπολογισμού έως 100.000 €. Το ποσοστό ενίσχυσης μπορεί να φτάσει έως το 50% της συνολικής δαπάνης.

 

– Πού μπορώ να βρω περισσότερες πληροφορίες και πώς μπορώ να υποβάλλω αίτηση;
Όλο το πληροφοριακό υλικό υπάρχει διαθέσιμο σε ιστοσελίδες όπως του ΕΦΕΠΑΕ (www.efepae.gr), του Ε.Σ.Π.Α (www.espa.gr) κ.ο.κ. Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για ένα δωρεάν ραντεβού χωρίς καμία δικιά σας υποχρέωση.
Στην Taxworx διαθέτουμε την κατάλληλη πείρα και τεχνογνωσία ούτως ώστε να υποβάλλουμε έγκαιρα, ορθά και χωρίς λάθη ή παραλείψεις την επενδυτική σας πρόταση. Επικοινωνήστε μαζί μας στα 2510-839972, 6971-972256 ή μέσω e-mail στο info@taxworx.gr, ούτως ώστε να μελετήσουμε μαζί τις ανέγκες της επιχείρησής σας. Θα χαρούμε να σας γνωρίσουμε από κοντά!

ΘΕΛΕΤΕ ΔΩΡΕΑΝ ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ;

Γίνετε μέλος στην Ενημερωτική μας Λίστα

Στην Taxworx παρέχουμε δωρεάν ενημέρωση για τα σημαντικότερα φορολογικά θέματα αλλά και για προγράμματα επιδοτήσεων επιχειρήσεων, πρόσληψης ανέργων κ.ο.κ. σε όλους, όχι μόνο στους πελάτες μας.

Δεν μοιραζόμαστε τα στoιχεία σας με τρίτους.